قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

بهترین فروشگاه قالب شرکتی وردپرس

بهترین فروشگاه قالب شرکتی وردپرس :در میان شرکت های مختلف عرضه کننده قالب شرکتی وردپرس (پوسته شرکتی وردپرس) و رقابت وسیعی که میان این مجموعه ها شکل گرفته ، انتخاب های فراوانی برای بازار مصرف و متقاضیان این قالب ها ایجاد شده است. اما نکته مهم این جاست که چگونه بهترین قالب وردپرس (بهترین قالب شرکتی وردپرس) را برای مجموعه انتخاب کرده و به نوعی بهترین فروشگاه قالب وردپرس شرکتی را چگونه تشخیص دهیم. با ما همراه باشید...

بهترین فروشگاه قالب شرکتی وردپرس

طبیعتا در مدت زمانی که به جستجوی قالب شرکتی وردپرس مورد نظرتان پرداختید ، حداقل علم لازم برای تشخیص تفاوت میان قالب های موجود را به دست آورده اید. همچنین مولفه های مهم برای یک قالب برتر و ویژگی های قالب های موثر و کارامد را به خوبی می دانید. تیم طراحی قالب وردپرس کیان تم با درک صحیح و عمیق از نیاز مشتریان و همچنین به واسطه تجربه سالیان متمادی فعالیت در این حرفه ، متمایزترین و حرفه ای ترین قالب های شرکتی را با قیمتی مناسب به شما تقدیم خواهد کرد. جلب و حفظ رضایت مشتریان همواره از اهداف اصلی ما بوده و تمام تلاش خود را بر این مورد معطوف ساخته ایم که همکاری بلند مدتی را با مجموعه های مختلف شکل دهیم.

ویژگی های بهترین قالب های وردپرس شرکتی

هرچند که ویژگی های مهم برای بهترین بودن در این زمینه به چند گزینه محدود نمی شود ، ولیکن به طور کلی و با تحلیل بازخوردهای فنی ، می توان مولفه کلی این ویژگی ها را بیان کرد. امیدواریم با افزایش آگاهی شما عزیزان در این زمینه، بتوانیم کمکی در راستای انتخاب بهتر و مناسب تر شما انجام دهیم.

طراحی استاندارد ظاهری

شاید بتوان گفت اصلی ترین و ابتدایی ترین ویژگی یک قالب وردپرس شرکتی خوب ، داشتن جذابیت های ظاهری و استاندارد به منظور جلب نظر مشتریان و مخاطبان در اولین نگاه باشد. هر چند که این جذابیت ظاهری برای مجموعه های مختلف با حوزه فعالیت متفاوت با شاخصه های گوناگونی در ارتباط است ، ولی به طور کلی می توان گفت استاندارد سازی با رعایت تناسب رنگی و ابعادی انجام میگیرد. همچنین توجه ویژه به ساختار متنی قالب و نوع فونت به کار رفته جایگیری صحیح باکس های مختلف از اهمیت ویژه ای برخودار است. در همین راستا تیم فروشگاه قالب وردپرس کیان تم ، تحقیقاتی وسیع و جامع در مورد نظر و نگاه خاص مشتریان انجام داده و برای طراحی قالب های شرکتی ، بازخورد و نظر کاربران را به طور کامل در نظر میگیرد.

استاندارد فنی و رقابتی

این ویژگی جامع که تحت عنوان استاندارد فنی به آن می پردازیم، تحت تاثیر شاخصه های بسیاری شکل میگیرد. کد نویسی استاندارد، سرعت لود ، سئو و .... از مهم ترین ویژگی های یک قالب استاندارد شرکتی از نظر فنی به شمار می رود. برای تشخیص این موضوع که آیا قالب شرکتی که قرار است انتخاب نمایید این ویژگی ها را دارا می باشد یا خیر می توانید از وب سایت های مختلفی که سرعت سنجی و سئو سنجی را انجام می دهند رجوع نمایید. کیان تم با هدف جذب اعتماد مشتری و ایجاد همکاری بلند مدت ، تیم مشاوره رایگان و تخصصی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا در این زمینه ها شما را همراهی و راهنمایی کنند و شما بدون کوچک ترین ابهام و سوالی اقدام به خرید قالب شرکتی وردپرس نمایید

امیدواریم شما بتوانید با توجه به این مقاله بهترین فروشگاه قالب شرکتی وردپرس را بیابید و بهترین قالب وردپرس را خریداری کنید.

[caption id="attachment_622" align="aligncenter" width="653"]بهترین فروشگاه قالب شرکتی وردپرس بهترین فروشگاه قالب شرکتی وردپرس[/caption]

قالب وردپرس تخصصی

شرکت های بسیاری در ایران وجود دارد که هر یک ارائه دهنده خدمات تخصصی و نیمه تخصصی هستند و نیز کسب و کارهای مختلفی داریم که هر یک خدماتی را ارائه میکنند. ما نیز به عنوان یک فروشگاه قالب وردپرس تخصصی به شرکت ها و کسب و کارها سایت های آماده اما تخصصی و مناسب با خدماتشان ارائه میکنیم و شما به عنوان مدیر یک مجموعه میتوانید با خرید یک قالب وردپرس تخصصی از سایت ما یک وب سایت تخصصی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید و آرشیو تمام قالب های وردپرس تخصصی را بررسی کنید.

آرشیو قالب تخصصی وردپرس

در این بخش ما تعداد بیشماری پوسته وردپرس تخصصی برای سایت های وردپرسی آماده کرده ایم که به آرشیو آن ها و دسته بندی آن میتوان از طریق منوهای بالای سایت دسترسی داشت . قالب وردپرس تخصصی برای شرکت ها و ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی

قالب وردپرس تخصصی

قالب وردپرس تخصصی

به این دلیل به قالب های وردپرس کیان تم لقب تخصصی داده شده زیرا : تمام قالب ها دارای یک پنل حرفه ای بوده که به شما امکان شخصی سازی قالب را میدهد و شما میتوانید با توجه به نیاز خود یک قالب تخصصی وردپرس را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

امنیت بالا و سئو حرفه ای قالب وردپرس از دیگر مواردی است که باعث تخصصی شدن یک قالب میشود.

و نکته قابل تامل دیگر نیز طراحی اختصاصی یک قالب برای یک کسب و کار و گرافیک تخصصی بوده و باید بدانید که تمام قالب هایی که در آرشیو ما موجود است به صورت کاملا اختصاصی بوده و فقط در سایت کیان تم ارائه شده است.

یک قالب تخصصی وردپرس باید دارای پشتیبانی حرفه ای باشد و طراح قالب وردپرس تخصصی باید پاسخگوی مشکلات قالب تخصصی وردپرسی که طراحی کرده باشد.

برخی از قالب های موجود در سایت کیان تم عبارت اند از :

قالب وردپرس تخصصی شرکتی، قالب وردپرس تخصصی پزشکی، قالب تخصصی وردپرس شرکتی، قالب وردپرس تخصصی مهندسی، قالب تخصصی برای وردپرس

قالب وردپرس بیمه b1

این محصول یک قالب وردپرس برای شرکت بیمه و نمایندگی بیمه می باشد و شما میتوانید از این قالب وردپرس بیمه برای هر نوع شرکت بیمه ای و یا دیگر کسب و کارهای مرتبط با بیمه استفاده کنید و یا هر شرکتی با خدمات متفاوت از بیمه نیز میتواند از این قالب وردپرس استفاده کند. اما در اینجا ما یک قالب بیمه وردپرس را به شما معرفی میکنیم که تمام نیاز های یک سایت شرکت بیمه و یا نمایندگی شرکت بیمه را در بر میگیرد. شرکت های بیمه و خدمات بیمه این روز ها به وفور یافت میشود و حتما شما هم روزانه در سطح شهر با نمایندگی های بیمه برخورد داشته اید. اما چه چیزی باعث پیشرفت یک شرکت بیمه و یا نمایندگی و ارائه دهنده خدمات بیمه میشود؟ بی شک یک وب سایت که از سئو قابل قبولی برخوردار باشد میتواند کمک بسزایی به رونق کسب و کار شما کند. از این رو ما اقدام به طراحی قالب وردپرس بیمه که تمام نیازهای یک شرکت خدمات بیمه ای را دارد کرده ایم و قالب وردپرس بیمه b1 را طراحی کرده ایم این قالب بیمه برای وردپرس کیفیت بالایی دارد و به شما این امکان را میدهد که یک سایت با کیفیت و قدرتمند را راه اندازی کنید.

قالب وردپرس بیمه b1  تخصصی ترین قالب وردپرس برای شرکت بیمه و  قالب نمایندگی بیمه می باشد. امکانات و پنل تنظیمات قالب وردپرس بیمه b1 به شما این امکان را میدهد که رنگ دلخواه خود برای سایت را انتخاب کنید و محدودیتی در انتخاب رنگ وجود ندارد و همچنین منو ها و دسته بندی ها و مطلب موجود در سایت کاملا داینامیک بوده و امکان تغییر آن ها وجود دارد.

اگر شما فقط برای راه اندازی یک سایت اطلاع رسانی بیمه میخواهید اقدام به خرید قالب بیمه برای وبلاگ کنید باز هم میتوانید از قالب وردپرس بیمه b1 استفاده کنید.

قالب وردپرس برای همه بیمه ها

این قالب وردپرس مناسب انواع شرکت های بیمه و تمام نمایندگی های بیمه می باشد. اگر میخواهید یک سایت حرفه ای برای شرکت بیمه ای خود داشته باشید و البته هزینه و زمان برای شما بسیار مهم هست ما به شما قالب وردپرس بیمه b1 را پیشنهاد میدهیم. که میتوانید با هزینه بسیار مناسب و در کمتر از چند ساعت یک سایت حرفه ای راه اندازی کنید.

در صورت نیاز به مشاوره در رابطه با قالب وردپرس بیمه b1 میتوانید با ما تماس بگیرید.

[caption id="attachment_345" align="aligncenter" width="700"]قالب وردپرس بیمه قالب وردپرس بیمه[/caption]

سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا چیست ؟ سیستم مدیریت محتوا ترجمه عبارت Content Management System یا CMS می باشد، و به معنای سیستم نرم افزاری ای است که به کمک آن محتوا و داده ها مدیریت می شود و نیز به نرم افزار هایی گفته می شوند که نظام قابل مدیریتی را در ثبت، بروزرسانی و بازیابی محتوا فراهم می آورند. سیستم مدیریت محتوا فقط و فقط کاربرد مدیریت محتوای وب سایت های اینترنتی نبوده و صرفا یک نمونه از این گونه سیستم های مدیریت محتوا می باشد. که البته در این مقاله سیستم مدیریت محتوا وب سایت ها مد نظر ما می باشد که در ادامه توضیحات کاملی را خدمت شما خواهیم داد و به بررسی سیستم مدیریت محتوای وردپرس می پردازیم.

سیستم مدیریت محتوا

دلایل نیاز ما به سیستم مدیریت محتوا ( CMS )

سیستم مدیریت محتوا موتور یک وب سایت محسوب میشود و شما بدون داشتن سیستم مدیریت محتوا نمیتوانید سایت را مدیریت کنید. اگر تاکنون وب سایت وردپرسی را مدیریت کرده باشید کاملا با این موضوع آشنا خواهید بود (وردپرس سیستم مدیریت محتوای سایت شما بوده) و شما از طریق آن میتوانید سایتتان را مدیریت کنید.

cms ها چه امکاناتی دارند؟

ما در زمینه وب تعداد بیشماری سیستم مدیریت محتوا داریم که هر یک ویژگی ها و قابلیت هایی را دارد برخی رایگان و برخی غیر رایگان بوده اما هیچ استانداردی برای یک سیستم میریت محتوا تعیین نشده و به همین دلیل هر یک دارای امکانات خاصی می باشند اما همه با یک هدف آن هم مدیریت سایت طراحی شده اند.

وظیفه اصلی cms ها

معروف ترین cms ها

  • وردپرس (wordpress)(رایگان)
  • مامبو (mambo)(رایگان)
  • جوملا (Joomla)(رایگان)
  • پی اچ پی نیوک (php Nuke)(رایگان)
  • موول تایپ (MovableType)
  • و…

سیستم مدیریت محتوا

بیش از ۵۰ درصد کلیه سایت‌های موجود در اینترنت به تنهایی توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس ایجاد شده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که نخستین گزینه‌ی پیش روی صاحبان کسب و کارها برای ایجاد یک سایت جدید استفاده از این ابزارها است. انتخاب گزینه‌های دیگر و به طور ویژه برنامه‌نویسی سفارشی به دلیل مواردی که شرح آن پیش‌تر گفته شد، می‌بایست با احتیاط بیشتر و پس از بررسی و مشاوره با متخصصان، به انجام برسد.

مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا آماده نسبت به سیستم میریت محتوای اختصاصی

در موارد اندکی پیش خواهد آمد که امکان استفاده از سیستم های مدیریت محتوای وجود نداشته باشد. ولی در اکثر مواقع وب سایت ها با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای موجود قابل اجرا و پیاده سازی می باشند.

در این قسمت چند مورد از مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا آماده نسبت به سیستم میریت محتوای اختصاصی را برایتان شرح میدهیم:

  • صرفه جویی در زمان: طراحی و راه اندازی یک سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی زمان زیادی را در بر خواهد داشت و ممکن است طراحی یک سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی حدودا چندین ماه زمان خواهد برد در صورتی که طراحی و راه اندازی یک سایت با سیستم مدیریت محتوای آماده حتی با یک طرح و امکانات اختصاصی بیشتر از 1 ماه زمان نیاز ندارد. حتی در مواردی مانند کیان تم با استفاده از قالب وردپرس آماده و سیستم میریت محتوای وردپرس در کمتر از 1 ساعت سایت شما راه اندازی خواهد شد. با این توصیف هزینه طراحی و پیاده سازی یک سایت به شدت کاهش می یابد.
  • پشتیبانی مطمئن :با توجه به اینکه طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی توسط یک گروه فقط برای شما انجام خواهد شد و برای دیگر وب سایت ها استفاده نمیشود لذا در صورتی عدم دسترسی به طراح به هر دلیلی دیگر هیج شخص دیگری نیز نخواهد توانست وب سایتی که دیگران نوشته اند را پشتیبانی کند اما در استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس متخصصین بسیاری وجود دارند که این سیستم را پشتیبانی کرده و در صورت بروز مشکل شما را راهنمایی خواهند کرد و البته با توجه به همه گیر شدن وردپرس و استفاده از قالب وردپرس برای ایجاد سایت، طراحان این سیستم مدیریت محتوا همواره در حال بروزرسانی آن هستند.
  • انعطاف پذیری بیشتر : سیستم هایی همچون وردپرس و یا جوملا بسیار انعطاف پذیر بوده زیرا برای کاربر خاصی طراحی نشده و برای هر نوع سایتی میتواند از این سیستم مدیریت محتوا استفاده کرد در حالی که در سیستم های اختصاصی فقط با توجه به نیازهای یک کسب و کار طراحی شده و قابل استفاده برای دیگر وب سایت ها نبوده.
  • امنیت بالا : با توجه به اینکه برخی از سیستم های مدیریت محتوا همه گیر شده و استفاده از آن بسیار زیاد شده است طراحان آن سیستم ها همواره در حال بروزرسانی و رفع مشکلات امنیتی و رفع ایرادات آن هستند و در کل تامین امنیت وب سایت هایی با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی بسیار دشوار و هزینه بر بوده پس نه برای شرکت طراح و نه برای مشتری استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی بصرفه خواهد بود.
  • اطمینان از براورده شدن نیاز های شما : در زمان طراحی شما میدانید که چه امکاناتی نیاز دارید سفارش خود را به یک شرکت طراح سایت میدهید و می خواهید تا وب سایت اختصاصی برای شما طراحی کنند اما نمی دانید پس از چندین ماه آنچه میخواهید برآورده خواهد شد یا خیر و آیا محصول نهایی، همان چیزی است که شما در ذهن می پروراندید. این در حالی است که وقتی شما طراحی سایت خود را با یک سیستم مدیریت محتوا آماده انجام می دهید، می دانید و می بینید چه چیزی را خریداری می کنید. و حتی با یک سرچ کوچک در اینترنت میتوانید به راحتی سیستم مدیریت محتوای مورد نیازتان را بررسی و انتخاب کنید.
  • وجود مستندات و آموزش ها : یک سیستم مدیریت محتوا بهتر است کمی عمومی باشد تا در صورت نیاز بتوانید آموزش هایی در رابطه با آن در اینترنت بیابید و بدون دانش برنامه نویسی سایت خود را که با آن سیستم مدیریت محتوا راه اندازی شده را مدیریت کنید.

نتیجه گیری: میتوان گفت وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا می باشد که میتوان با آن یک سایت را راه اندازی کرد.

قالب بازرگانی وردپرس ba1

قالب بازرگانی وردپرس ba1 : بازرگانی و تجارت یکی از امور مهم هر کشور می باشد، کسانی که به صادرات و تجارت با کشورهای خارجی می پردازند مورد لطف قرار می گیرند چرا که تاثیر بسزایی در سرانه ملت دارند و آن کشور را به سوددهی می رسانند. از آنجا که تجارت ایران با سایر کشور ها کار مشکلی می باشد ولی داشتن یک سایت می تواند کمک بزرگی به این امر کند. مثلاً با داشتن یک سایت، مشتری های شما در خارج از کشور می توانند براحتی شما را پیدا کنند و بصورت آنلاین یا تلفنی به معامله با شما بپردازند و یا از خدمات شما استفاده کنند. که این خود امتیاز بزرگی می باشد تا از سدهای مشکلات عبور کرده و به هدف خود برسید. ما با طراحی قالب بازرگانی وردپرس ba1 این پروسه را ساده سازی کرده ایم و شما با خرید قالب بازرگانی وردپرس ba1 به راحتی میتوانید یک سایت بازرگانی و حمل و نقل راه اندازی کنید.

[caption id="attachment_627" align="aligncenter" width="563"]قالب بازرگانی وردپرس ba1 قالب بازرگانی وردپرس ba1[/caption]

قالب بازرگانی وردپرس ba1 یک قالب بسیار زیبا و حرفه ای و نیز دارای امکانات تخصصی برای یک سایت بازرگانی

راه اندازی سایت به شما کمک می کند که بتوانید در آن خدمات اصلیتان را قرار دهید و همین باعث پیدا کردن مشتریان جدید میشود. همچنین می توانید با درج رزومه کاری شرکتتان به چند زبان مختلف مشتریان بسیاری پیدا کنید در ادامه به ویژگی های بیشتر این قالب می پردازیم.

مدیریت سایت

با توجه به اینکه شما بدون شک هیچ تخصصی در رابطه با مدیریت سایت و قالب وردپرس ندارید و ممکن است دچار تردید شوید که آیا این قالب شرکتی وردپرس مناسب شما بوده و میتوانید آن را مدیریت کنید؟ بله شما میتوانید به راحتی سایت را مدیریت کنید زیرا پنل تنظیمات سایت کاملا فارسی و ساده بوده و هیچ نکته دشواری نداشته و همچنین شما به هیچ وجه با کدنویسی و ... درگیر نخواهید شد و فقط در یک پنل مدیریتی ساده که به شما امکان مدیریت سایت و درج محتوا را میدهد و بسیار ساده و روان بوده وارد میشوید که البته همین پنل ساده نیز داری فایل های آموزشی و راهنما بوده و همکاران ما نیز شما را در مدیریت سایت همراهی خواهند کرد.

خرید قالب بازرگانی وردپرس

شما میتوانید این قالب بازرگانی وردپرس را خریداری کنید و ما سایت شما را در کمترین زمان آماده میکنیم و به شما تحویل میدهیم و در کنار شما هستیم.

جهت مشاوره خرید قالب بازرگانی وردپرس ba1 با ما تماس بگیرید.

 

قالب بازرگانی وردپرس ba1

[caption id="attachment_628" align="aligncenter" width="800"]قالب بازرگانی وردپرس قالب بازرگانی وردپرس[/caption]