قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

نصب رایگان قالب شرکتی وردپرس

نصب رایگان قالب شرکتی وردپرس : راه اندازی سایت با قالب وردپرس شرکتی ، یکی از آسان ترین راه های سرمایه گذاری در فضای مجازی می باشد. انجام این کار محبوبیت زیادی پیدا کرده و به امری رایج و مطمئن برای ایجاد شناسه مجازی مجموعه ها تبدیل شده است. در صورتی که قصد دارید قالب شرکتی وردپرس خریداری نمایید، کیان تم در تمامی مراحل همراه شما خواهد بود.
مرحله نصب قالب برای افراد آماتور و غیر متخصص کمی پیچیده بوده و همچنین باعث اتلاف وقت می شود. همچنین در صورت نصب غیراصولی ممکن است در حین کار با قالب وردپرس با مشکلات مختلفی برخورد کنید. به این ترتیب بهتر است که مرحله نصب توسط افراد متخصص انجام شود. مشتریان عزیز کیان تم نگرانی از این بابت نخواهند داشت چراکه این مرحله تماما توسط گروه پشتیبانی ما بدون هزینه انجام می شود.

نصب رایگان و سریع قالب وردپرس
کیان تم به منظور راحتی هرچه بیشتر مشتریان و همچنین راه اندازی هرچه سریع تر وب سایت مجموعه های متقاضی، نصب قالب را به طور رایگان و در کمترین زمان انجام می دهد. بدیهی است که در صورت بروز اشکال در تمامی مراحل تیم پشتیبانی پاسخ گو بوده و به سرعت مشکل را پیگیری خواهد کرد.

مرحله به مرحله همراه شما
یکی از مسائل و نگرانی های مدیرانی که قصد دارند وب سایت خود را راه اندازی کنند، عدم اعتماد به افراد جهت اداره سایت می باشد و به این علت و یا دیگر دلایل ترجیح می دهند وب سایت خود را به طور شخصی اداره کنند. تیم کیان تم متعهد است که ضمن امانت داری کامل و بدون کوچکترین اهمالی در حفظ اطلاعات سایت به پشتیبانی کامل مشتریان پرداخته و در صورتی که با مشکل خاصی روبرو شدید می توانید بدون نگرانی روی ما حساب کنید.

درگاه های ارتباطی متعدد جهت ارتباط آسان با پشتیبان
در دسترس بودن تیم پشتیبانی ما از طریق درگاه های ارتباطی متعدد یکی از مزیت های کیان تم بوده که جلب رضایت مشتریان را به دنبال داشته است. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تماس ، تلگرام ، فرم تماس و ایمیل و ... با تیم پشتیبانی خود در ارتباط بوده و رفع مسائل و مشکلات شما در کمترین زمان انجام خواهد گرفت.

کیان تم همراه همیشگی شما
مشتریان عزیز ما علاوه بر دریافت خدمات نصب رایگان ، فایل آموزشی رایگان و پشتیبانی رایگان در صورت نیاز می توانند از تیم پشتیبانی ما جهت پاسخ گویی به سوالاتشان استفاده کنند. همکاری بلند مدت با مجموعه های مختلف همواره از اصلی ترین اهداف ما بوده و بدون شک این امر بدون جلب رضایت شما محقق نخواهد شد.

نصب رایگان قالب شرکتی وردپرس
نصب رایگان قالب شرکتی وردپرس

راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس

راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس یک از ساده و هوشمندانه ترین راه های شروع فعالیت مجازی می باشد. قالب های وردپرس شرکتی با امکانات و قابلیت هایی که در اختیار شما می گذارد ، به خوبی می تواند پاسخ گویه نیاز های اساسی کسب و کار شما و شرکت شما باشد. ترویج و گسترش استفاده از قالب های شرکتی توسط مجموعه های مختلف به امری رقابتی تبدیل شده و می توان گفت استفاده از این گونه قالب های سریع ترین راه برای پیشرفت مجموعه در فضای مجازی خواهد بود. و راه اندازی سایت با قالب وردپرس شرکتی در کمترین زمان میتواند به شما کمک بزرگی کند با ما همراه باشید تا در ادامه نکاتی در رابطه با قالب شرکتی وردپرس برایتان شرح دهیم.
طبیعتا راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس ، بسیار آسان و سریع انجام می شود اما سوال اینجاست که چگونه این کار را به بهترین نحو انجام دهیم تا به حداکثر سود وکارامدی دست یابیم. در ادامه به بررسی نکاتی در رابطه با راه اندازی سایت با قالب وردپرس شرکتی پرداخته و امیدواریم بتوانیم اطلاعات مفید و موثری را به شما عزیزان تقدیم نماییم.

[caption id="attachment_702" align="aligncenter" width="500"]راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس[/caption]

قدم اول در راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس

در ابتدا لازم است تعریف دقیق از نیاز مجموعه برای راه اندازی سایت داشته باشید چراکه امکانات و مزایای متفاوتی برای قالب های مختلف تعبیه شده است. به این منظور می توانید به بررسی سایر رقبا پرداخته و همچنین از مشاوران تیم کیان تم استفاده نمایید. در این راستا تیم کیان تم تحقیقات وسیعی انجام داده که در طراحی و ساخت قالب ها به طور تخصصی به کار گرفته شده است.

قدم دوم در راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس

در انتخاب پوسته ی شرکتی مناسب خود این نکته را در نظر داشته باشید که تا چه میزان قرار است روی سایت به فعالیت بپردازید. آیا وب سایت تنها برای معرفی مجموعه ایجاد شده و یا قرار است مقالات مختلف بر روی آن بارگزاری شود. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که موارد فنی مانند سئو ، سرعت لود ، ریسپانسیو بودن و ... تا چه میزان می تواند شما را در بحث رقابت همراهی کند. البته در صورت همکاری با کیان تم ، تمامی این موارد توسط تیم کارشناسان ما بررسی خواهد شد و در جریان تمامی موارد قرار خواهید گرفت.

قدم سوم در راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس

در آخر لازم است بخش های مختلف سایت را بر حسب نیاز پیکربندی کرده تا نتایج مطلوب را به دست آورید. محل قرار گیری خدمات و درباره ما که پربازدید ترین بخش سایت های شرکتی است را به طور کامل در نظر داشته باشید. همچنین قابلیت هایی مانند آخرین مقالات و خبرنامه باید به طور موثری به آن پرداخته شود تا نتایجه مطلوب به دست آید. قالب شرکتی تنها با همراهی محتوایی با ارزش می تواند کارایی خود را نشان دهد و لازم است برنامه ریزی لازم برای این مورد را نیز در دستور کار قرار دهید.

کلام آخر در رابطه با راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس

رعایت اصول کلی و موارد فنی در راه اندازی سایت با قالب وردپرس شرکتی میتواند زمینه موفقیت شما در فضای مجازی باشد. کسب کارهای مختلفی در مواجهه با این مراحل ، به علت نداشتن اطلاعات و یا توجه کافی در بلند مدت با مشکلات متعددی روبرو شده اند. اما این نگرانی برای عزیزانی که با کیان تم همکاری می کنند وجود نخواهد داشت چراکه در تمامی مراحل مشاوره و پشتیبانی کامل را در اختیار خواهید داشت.

جهت مشاهده بزرگترین آرشیو پوسته وردپرس کلیک کنید

قالب وردپرس

پوسته شرکتی وردپرس

پوسته شرکتی وردپرس : با گسترش کسب و کارهای مختلف و فضای مجازی ، نیاز به وب سایت که هویت و شناسه مجموعه را تشکیل می دهد ، اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. همچنین برای راه اندازی یک کسب و کار موفق ، وب سایت مناسب می تواند گامی موثر در شکل گیری تصویر ذهنی مخاطبان و بازار هدف از مجموعه باشد. مولفه های مختلفی که کاربران در بازدید از وب سایت در نظر می گیرند و همچنین شاخصه های حرفه ای در طراحی قالب وردپرس ، از دید متخصصان ما دور نمانده و همواره در تلاش هستیم بهترین خود را به شرکت های متقاضی و مجموعه های مختلف ارائه دهیم و ما نیز به عنوان برترین فروشگاه قالب وردپرس شرکتی در ذهن مخاطبین وردپرس فارسی جای گرفته ایم.

آرشیو پوسته شرکتی وردپرس

قالب وردپرس

پوسته شرکتی وردپرس تنها محصولی که کیان تم به صورت اختصاصی بر روی آن تمرکز دارد

متمایز ، حرفه ای ، استاندارد

به طور کلی وجه تمایز قالب های شرکتی طراحی شده توسط تیم کیان تم ، علاوه بر ظاهری حرفه ای و استاندارد ، قابلیت رقابت در موتورهای جستجو گر و هم چنین محیط کاربری آسان می باشد. به منظور آموزش جامع و دقیق، فایل آموزشی و پشتیبانی تیم کیان تم را نیز در اختیار خواهید داشت.
طراحی های متنوع ما، حاصل تجربه و تحلیل بازخورد کاربران بوده و این امکان را به مجموعه های مختلف می دهد که بدون ریسک و با نگاهی کارشناسی شده به فضای مجازی ورود کنند.و با خرید یک پوسته وردپرس شرکتی (پوسته شرکتی وردپرس) بتوانند گام در راه موفقیت کسب و کار خود گذارند.

 

تطبیق کامل با محیط کسب کار

مشکل اصلی کاربران با برخی قالب های وردپرس موجود در بازار، عدم تطبیق آن با متون فارسی و ظاهر کلیشه ای آن است.(طراحی گرافیک سایت بسیار با اهمیت بوده و گرافیک قالب وردپرس مانند دکور یک فروشگاه و شرکت شماست ) همچنین فاکتور های مهم برای الگوریتم جدید موتورهای جستجو گر ، باید به طور دقیق و مهندسی شده در طراحی پوسته شرکتی وردپرس در نظر گرفته شود و با توجه به نوع سازمان و همچنین حوزه کاری، پوسته شرکتی وردپرس می بایست توجه کاربر را با آن سمت سوق دهد.
در همین راستا تیم کیان تم با درک عمیق از نیاز مشتریان و بازار کسب کار ، قالب های حرفه ای و منحصر به فرد شرکتی را با قیمتی مناسب ارائه می دهد.

پشتیبانی دائمی

همراهی همیشگی مشتریان و پاسخ گویی مناسب، همواره از اهداف اصلی کیان تم بوده و خوشبختانه تا به امروز توانسته ایم رضایت مشتریان را در این خصوص جلب نماییم. جهت راحتی کاربران برای ارتباط گرفتن با تیم پشتیبانی کیان تم ، درگاه های مختلف ارتباطی تعبیه شده است که در سریع ترین زمان ممکن پاسخ گوی شما خواهد بود.
از این رو می توانید با اطمینان خاطر از خدمات و پشتیبانی همیشگی ما ، از قالب های کیان وب استفاده نمایید.

پوسته شرکتی وردپرس

بهترین قالب وردپرس

شما میتوانید با توجه به خدمات و امکانات و سلیقه خود بهترین قالب وردپرس را از طریق آرشیو قالب های ما انتخاب کنید ما یک لیست کامل از بهترین قالب های وردپرس که مناسب انواع کسب و کارها و مشاغل مختلف و شرکت ها می باشند را آماده کرده ایم که در لینک زیر میتوانید بررسی کنید. بهترین قالب وردپرس را انتخاب کنید و ادامه کار (راه اندازی سایت، درج محتوا و ...) را به تیم کیان تم بسپارید تا در کمترین زمان با بهترین قالب وردپرس و مناسب ترین قالب وردپرس برای شما سایتی را راه اندازی کنیم. ما بهترین قالب وردپرس را که تمام نیازهای شما را برآورده سازد آماده کرده ایم.

جهت مشاهده آرشیو قالب ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.

آرشیو بهترین قالبهای وردپرس

 

شرایط بهترین قالب وردپرس از نظر کیان تم

برترین قالب وردپرس باید امنیت بالایی داشته باشد.

بهترین قالب وردپرس باید کیفیت کد نویسی بالایی داشته باشد.

بهترین قالب وردپرس باید تمام افزونه های استاندارد وردپرس را پشتیبانی کند.

بهترین پوسته وردپرس باید شامل یک پشتیبانی حرفه ای باشد.

بهترین پوسته وردپرس باید دارای یک پنل مدیریت کاملا تخصصی باشد.

بهترین قالب وردپرس باید شامل یک سری استاندارد ها از نظر طراحی باشد مانند (ریسپانسیو و واکنشگرا بودن، طراحی مطابق با استاندارد های جهانی وب w3c، سازگاری با تمام ورژن های وردپرس و...)

بهترین پوسته وردپرس باید سرعت لود بالایی داشته باشد و نیز کدهای کاملا بهینه داشته باشد.

کیان تم در طول مدت چند سال چندین قالب وردپرس شرکتی و قالب وردپرس تخصصی را برای کسب و کارها آماده کرده و سعی شده تا این پوسته های وردپرس بهترین ها برای شما باشد و بتواند تمام نیازها و خواسته ها و امکانات مورد نیاز کسب و کار شما را برآورده سازد.

فقط کافیست برترین قالب وردپرس برای کسب و کار خود را از طریق لینک بالا انتخاب کنید و راه اندازی سایت را به ما بسپارید.

 

بهترین قالب وردپرس

قالب وردپرس چیست

قالب وردپرس چیست : در مقاله قبل به شما توضیح دادیم که وردپرس چیست و چه کاربردی دارد و چطور میتوان از آن استفاده کرد و گفته شد که شما برای راه اندازی سایت با وردپرس نیاز به یک قالب وردپرس دارید. وردپرس برای ایجاد یک سایت شرکتی و یا سایتی برای کسب و کار شما نیاز به یک قالب وردپرس شرکتی دارد در کل شما هر نوع سایتی نیاز داشته باشید باید بر روی وردپرس خود یک قالب وردپرس فعال کنید.

قالب وردپرس چیست

قالب وردپرس یا پوسته وردپرس (wordpress themes) مجموعه ای از کدها و استایل ها بوده که به شما این امکان را میدهد که سایت ساخته شده با وردپرس شما ظاهر زیبایی داشته باشد. قالب های وردپرسی کاملا رایگان و حرفه ای در سایت WordPress.org وجود دارد که شما امکان استفاده از آنها را دارید و میتوانید هر یک از آنها را بر روی سایت خود فعال کنید. و البته سایت های بسیاری نیز وجود دارند که کار طراحی قالب وردپرس را انجام میدهند و شما میتوانید به آنها سفارش قالب وردپرس دهید و یا برخی از این سایت ها اقدام به طراحی و فروش قالب وردپرس می کنند مانند کیان تم که اقدام به راه اندازی فروشگاه قالب وردپرس نموده و بهترین قالب های وردپرس را ارائه میدهد.

هر کدام از قالب ها دارای طراحی و ویژگی های متفاوتی می باشد و افرادی که اقدام به راه اندازی سایت با وردپرس کرده اند میتوانند با توجه به سلایق و نیاز هایشان یکی از این پوسته ها را انتخاب نمایند. تعداد زیادی از پوسته های وردپرس برای هدفی خاص طراحی و ساخته می شوند و در فروشگاه کیان تم ارائه شده. برای مثال قالب وردپرس شرکتی برای انواع شرکت های تولیدی - خدماتی - مهندسی - سازمانی - و نیز برای هر نوع کسب و کار از جمله قالب پزشکی وردپرس و قالب سازمانی وردپرس و قالب وردپرس گردشگری و قالب وردپرس حقوقی و قضایی و ... که میتوانید در دسته بندی سایت به تمام آن ها دسترسی داشته باشید.

قالب وردپرس دارای یک پنل تنظیمات بوده و شما میتوانید بخش های مختلف سایت را با توجه به نیاز خود شخصی سازی کنید و یا با استفاده از افزونه های وردپرس و ابزارک های وردپرس نیازهای خود برای سایت را تامین کنید.

وردپرس برای دو ویژگی منحصر بفردش بسیار محبوب شده است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است :

  • سادگی کار با آن
  • ساختار بهینه برای موتورهای جستجو و اصطلاحاً دارای سئوی بسیار بالا

پشتیبانی قالب وردپرس چیست

پشتیبانی قالب وردپرس بسیار اهمیت دارد و شما باید فردی را برای رفع مشکلات احتمالی که به دلایل مختلفی برای سایتتان بوجود خواهد آمد داشته باشید اکثر قالب های رایگان دارای پشتیبانی نمی باشند اما برخی شرکت ها که اقدام به فروش قالب وردپرس می کنند به قالب های فروخته شده پشتیبانی میدهند. به عنوان مثال شما هر قالبی که از کیان تم خریداری کنید دارای پشتیبانی بوده و میتوانید با خیال راحت اقدام به خرید قالب وردپرس کنید.

قالب وردپرس چیست