قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

فروشگاه قالب وردپرس با بالاترین تنوع قالب شرکتی

فروشگاه قالب وردپرس با بالاترین تنوع قالب شرکتی : حتما شما نیز پیش از راه اندازی کسب و کارتان در فضای مجازی، سایت های مختلف ارائه دهنده قالب وردپرس را زیررو کرده و به دنبال فروشگاهی با بالاترین تنوع قالب شرکتی وردپرس هستید. کیان تم میزان حساسیت شما و نگاه مدیران کسب و کارهای نوپا را به خوبی درک نموده و برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان عزیز، قالب وردپرس هر کسب و کارهای در طبقه بندی مخصوص و بالاترین تنوع قرار داده است.
کیان تم این امکان را در اختیار شرکت های متقاضی قالب وردپرس قرار داده تا قالب شرکتی وردپرس را در دسته بندی های کاربردی، در کنار یکدیگر بررسی نماید. از این طریق به راحتی می‌ توانید گزینه های مختلف را بررسی نموده و به مقایسه قالب ها بپردازید. البته لازم به ذکر کلیه قالب ها از لحاظ استاندارد و کیفیت، در رتبه بالایی قرار دارند.

جهت خرید قالب وردپرس شرکت و کاملا حرفه ای به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید

قالب های آماده و استاندارد مطابق کسب و کار شما

طبیعتا هر حوزه کاری مخاطبان خاص خود را داشته و جلب نظر بازدیدکنندگان هر کسب و کاری با شیوه به خصوصی باید انجام شود. با نگاهی برگرفته از این تفکر، کیان تم قالب های هر کسب و کار را مطابق شاخصه های کاربردی در افزایش فروش همان حوزه طراحی نموده و ظاهر موثر در برند سازی را به طور حرفه ای در نظر گرفته است. دیده نقطه ای به بازار هدف و به کارگیری ابزار تخصصی برای پردازش بهتر سایت، در تمامی قالب ها رعایت شده و کارایی موثر آن به نوعی قابل پیش بینی خواهد بود.

قابلیت پیکربندی و شخصی سازی قالب وردپرس

اعمال نگاه سازمانی و شخصی سازی قالب وردپرس ساخت کیان تم، تا حد قابل قبولی وجود دارد. این امکان بدون داشتن دانش تخصصی امکان پذیر بوده و مدیران به راحتی میتوانند سایت خود را از لحاظ ظاهری اختصاصی نمایند. به منظور راحتی و جلوگیری از اتلاف وقت شما عزیزان، فایل آموزشی جامع و کاملی نیز در اختیار شما خواهیم گذاشت.
نصب و راه اندازی رایگان قالب وردپرس شرکتی توسط کیان تم

به منظور جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان عزیز، مراحل نصب و راه اندازی قالب توسط کیان تم انجام شده و در صورت بروز هرگونه اشکال، تیم پشتیبانی کیان تم در سریع ترین زمان به حل آن خواهند پرداخت. همچنین پشتیبانی دائمی کیان تم نیز در پروسه پیشرفت و ارتقاء کسب و کار، همراه شما بوده و نیازهای سایت شما را پوشش خواهد داد. همکاری بلند مدت و جلب رضایت مشتریان، اصلی ترین هدف ما بوده و در تلاش هستیم پکیجی آماده برای کسب و کارهای متقاضی را فراهم سازیم.

فروشگاه قالب وردپرس با بالاترین تنوع قالب شرکتی

کیان تم یک فروشگاه قالب وردپرس با بالاترین تنوع قالب شرکتی میباشد و شما میتوانید برای کسب و کار خود و با سلیقه خود یک قالب وردپرس حرفه ای و همچنین یک قالب وردپرس ایرانی خریداری نمایید .

[caption id="attachment_957" align="aligncenter" width="446"]فروشگاه قالب وردپرس با بیشترین تنوع قالب شرکتی فروشگاه قالب وردپرس با بیشترین تنوع قالب شرکتی[/caption]

پنل تنظیمات در قالب وردپرس شرکتی

پنل تنظیمات در قالب وردپرس شرکتی : ارزش زمان در کسب و کارهای اینترنتی و همچنین هزینه های اولیه راه اندازی سایت ایجاب می‌کند که کلیه فعالیت های مرتبط با تعاملات مخاطبان با اطمینان کامل و ارزیابی دقیق انجام شود. یکی از راه حل‌های مطمئن و آزمایش شده برای نمایش هر چه موثرتر سایت، قالب وردپرس شرکتی بوده که تمامی نیازهای کسب و کار شمارا پوشش می‌دهد.
تغیر ظاهر سایت و شکل دهی هرچه مناسب تر آن با سلیقه و نگاه خاص مخاطبان، از جمله فعالیت هایی است که در فواصل زمانی مختلف و پس از تحلیل بازخورد بازدید کنندگان انجام می‌شود. طبیعتا انجام این کار برای سایت های وردپرسی و استفاده کنندگان قالب وردپرس شرکتی کار سختی نبوده چراکه پنل تنظیمات قالب های حرفه ای این قابلیت را دارند که بخش بندی مختلف و رنگ سایت را تغیر دهند.

پنل تنظیمات در قالب وردپرس شرکتی چه امکاناتی در اختیار کاربر می گذارد؟

  • هرگونه تغییرات مربوط به ظاهر سایت و بخش بندی باکس های مختلف از طریق پنل تنظیمات قالب انجام می شود. این که تا چه میزان پنل شما قابلیت تغیر بخش های مختلف را داشته باشد، به طراحی قالب وردپرس بستگی دارد.
  • پنل تنظیمات قالب حرفه ای وردپرس امکان تغیر رنگ باکس و موارد داخلی سایت را نیز دارد. این قابلیت بدون نیاز به دانش تخصصی و به راحتی قابل استفاده است.
  • پنل تنظیمات، ویرایشات مربوط به اسلایدر و دیگر بخش های متحرک یا ایستای سایت را امکان پذیر می‌سازد.
  • تغیرات متون و علائم موجود در هدر و فوتر از طریق پنل تنظیمات قالب انجام گرفته که میزان دسترسی و اختیارات کاربر در تغیرات این بخش ها، به حرفه ای بودن قالب بستگی دارد.

پنل تنظیمات در قالب وردپرس شرکتی چه ویژگی هایی دارد؟

  • دسترسی و امکان پیکربندی اختصاصی تری را در اختیار کاربر قرار میدهد.
  • کاملا فارسی و تسهیل سازی شده و کاربر بدون دانش فنی می‌تواند از آن استفاده کند.
  • قابلیت تغیر رنگ بخش های مختلف را در اختیار ادمین می‌گذارد.

پنل تنظیمات در قالب وردپرس شرکتی در فروشگاه قالب وردپرس کیان تم
فروشگاه قالب وردپرس کیان تم از نیاز کاربران و مخاطبان قالب شرکتی وردپرس کاملا آگاهی داشته و تمامی امکانات موردنیاز کسب و کار شما را در این قالب ها تدارک دیده است. پنل تنظیمات در کلیه قالب ها، امکانات مخصوص و منحصر به فردی را با توجه به مولفه های مختلف، در اختیار کاربر قرار داده و استفاده از آن نیز به راحتی امکان پذیر است. به منظور اطمینان از آگاهی و جلوگیری از اتلاف وقت، فایل آموزشی نیز به شما عزیزان تقدیم خواهد شد تا به راحتی از کلیه بخش های تنظیمات بهره ببرید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه پشتیبانی و بروز هرگونه اشکال یا سوال، تیم پشتیبانی کیان تم از طریق مختلفی در خدمت شما خواهد بود.

[caption id="attachment_912" align="aligncenter" width="500"]پنل تنظیمات در قالب وردپرس شرکتی پنل تنظیمات در قالب وردپرس شرکتی[/caption]

پیکر بندی موثر قالب وردپرس

پیکر بندی موثر قالب وردپرس : شخصی سازی و پیکربندی نمایش عمومی قالب وردپرس ، پوسته وردپرس مسئله ای است که معمولا پس از خرید قالب وردپرس حرفه ای با آن روبرو خواهید شد. طبیعتا یک طرح ریزی کلی برای این کار انجام می‌دهید ولیکن وسواس فکری و یا وجود اختلاف نظر در مجموعتان باعث می شود مدام به فکر تغییر بخش های مختلف افتاده و به تغییر رنگ یا موارد دیگر بپردازید. همچنین در مواردی عدم رعایت برخی نکات کلیدی، پوسته وردپرس شما نمی تواند اثرگذاری لازم را داشته باشد. در این مقاله به بررسی موارد ضروری برای اثربخشی بیشتر پوسته و همچنین اصول کلی جذب مخاطب می پردازیم.
رنگ موثر برای جذب مخاطب
اولین شاخصه کلیدی برای جلب توجه مخاطب رنگ پوسته وردپرس و هارمونی اجزای صفحه سایت است. رنگ سازمانی مجموعه شما که طبیعتا در بخش های مختلف سایت اعمال شده، لازم است تاثیرگذاری کافی بر روی مخاطب را داشته و با عکس ها و لوگوی سایت همخوانی داشته باشد. برای اینکار بهتر است به تعریف رنگ های اصلی در دایره کلی سفید، خاکستری، و مشکی پرداخته و رنگ های ثانویه یا حتی ثالث را بر حسب نوع مخاطب و کسب کارتان انتخاب نمایید.
طبقه بندی هدفمند سایت
طبقه بندی هدفمند سایت به این معناست که مخاطب با ورود به سایت، مواردی که در جستجوی آن است را به راحتی پیدا کرده و بخش های جذاب نیز کاملا در دیدرس فرد قرار بگیرند. هرچند که قالب وردپرس شما باید طراحی مناسب را از نظر ساختاری را داشته باشد ولی بخش بندی و چینش دقیق و حساب شده کمک بسیاری به جلب نظر مخاطب خواهد کرد. برای انجام اینکار لازم است شناخت دقیق از نیاز مخاطبان خود را به دست آورید. با بررسی سایت های موفق در زمینه فعالیتتان و همچنین ایجاد دوره های آزمایشی و تحلیل بازخورد می توانید اطلاعات ارزشمندی را به دست بیاورید.

عکس آیکون ها و اسلایدر
با قرارگیری اسلایدر در قسمت بالای سایت، میتوان گفت اولین ابزار جذب مخاطب درنگاه اول عکس های اسلایدر می‌باشد. در بهترین حالت لازم است عکس شما به سرعت ظاهر شده و لود طولانی مدت نداشته باشد. پس ابتدا برای انتخاب عکس اسلایدر حجم مناسب و سرعت بارگذاری را در نظر گرفته سپس دیگر موارد را بررسی نمایید.همچنین رنگ سازمانی برند و سرتیترهای جذاب از مواردی است که در عکس های اسلایدر باید در نظر گرفته شوند. عکس آیکون خدمات علاوه بر جلوه جذاب باید با طرح کلی سایت همخوانی داشته و پراکندگی ایجاد نکند. برای مثال در صورتی که در عکس اسلایدر از عکس های انیمیشنی استفاده شده بهتر است این روند در عکس های آیکون نیز به کار گرفته شود.

کلام آخر
به طور کلی طرح ریزی هر روند اثربخشی باید با تحقیقات وسیع ،تحلیل بازخورد و استفاده از نظریات و تجربیات افراد حرفه ای صورت بگیرد. کیان تم نیز با اتخاذ همین اصول، قالب های اختصاصی وردپرسی را طراحی نموده و پکیجی کامل و بی نقص را در اختیار مجموعه های متقاضی قرار داده است. کلیه موارد ذکر شده در جذب مخاطب و اصول کلی برای اثربخشی بیشتر فعالیت مجازیتان توسط مشاورین کیان تم به شما یادآوری خواهد شد.

 

[caption id="attachment_874" align="aligncenter" width="467"]پیکر بندی موثر قالب وردپرس پیکر بندی موثر قالب وردپرس[/caption]

خرید قالب وردپرس بهترین روش برای کاهش هزینه

خرید قالب وردپرس بهترین روش برای کاهش هزینه : هزینه راه اندازی یک کسب کار یا برند مجازی با هزینه های مختلفی روبرو بوده و برای شکل گیری یک سایت منحصر به فرد و رقابتی، هزینه نسبتا بالای باید پرداخت شود. اما امروزه با پیشرفت سیستم مدیریت محتوای وردپرس و وجود طراحان حرفه ای قالب های وردپرسی، هزینه راه اندازی یک سایت کارآمد کاهش چشم گیری یافته و استفاده از پوسته وردپرس به راه حلی مناسب برای مجموعه ها نوپا تبدیل شده است.
قالب وردپرس که استفاده از آن به امری رایج تبدیل شده و مجموعه های شرکتی بیشترین متقاضیان آن را تشکیل می دهند، امکانات فراوانی برای پیشرفت یک کسب و کار مجازی دارد. البته قالب ها از نظر رقابت پذیری و امکانات، به طراحی و ایجاد شاخصه های کاربردی توسط طراح بستگی داشته و برای داشتن یک قالب وردپرس حرفه ای باید مولفه های مختلفی را بررسی نمایید.

چرا قالب های وردپرسی ارزان تر هستند؟
وقتی بحث قیمت پایین تر مطرح می شود ناخودآگاه ذهن انسان به سمت کیفیت پایین تر و ضرب المثل "هر چه قدر پول بدی همان قدر آش می خوری" می رود. اما در رابطه با پوسته وردپرسی و قیمت پایین تر آن، این نکته صادق نبوده چراکه بحث زمانی و وجود ابزار حرفه ای برای طراحی این قالب ها مطرح می شود. همچنین وجود تقاضای بالا و رقابت بالای طراحان وردپرسی، قیمت ها سمت سوی رقابتی به خود گرفته و تلاش طراحان به دست یابی بازار بیشتر سوق داده شده است. البته این موارد در خصوص قالب های فروشی و عرضه جمعی بوده و در مورد قالب های اختصاصی قیمت ها متفاوت می باشد. همچنین قالب های رایگان وردپرس نمونه بی کیفیت و فارسی سازی شده بوده و نمی تواند نیاز های مجموعه های شرکتی را براورده سازد.

برای خرید قالب وردپرس چه نکاتی را در نظر بگیریم؟
مجموعه های شرکتی و کسب کارهایی که قصد خرید قالب وردپرس کارآمد را دارند بهتر است موارد زیر را به خوبی در نظر داشته باشند.

  • قالب های رایگان کیفیت پایینی داشته و نمی توانند در نتایج موتورهای جستجوگر رقابت کنند.
  • از طراح های ایرانی و شرکت های داخلی استفاده نمایید. خرید قالب وردپرس ایرانی
  • موارد فنی مانند سرعت لود، ریسپانسیو بودن، سئوی رقابتی ، کدنویسی صحیح و .. به طور کامل در نظر داشته باشید.
  • پشتیبانی دائمی و در دسترس بودن طراح در بلند مدت
  • در دسترس بودن طراح و استفاده از مشاوره های طراح
[caption id="attachment_818" align="aligncenter" width="540"]خرید قالب وردپرس بهترین روش برای کاهش هزینه خرید قالب وردپرس بهترین روش برای کاهش هزینه[/caption]

کیان تم
فروشگاه قالب وردپرس کیان تم با بهره گیری از مهندسان مجرب و طراحان حرفه ای قالب وردپرس، سال هاست که افتخار همراهی مجموعه های مختلف را دارد. ماموریت اصلی کیان تم ایجاد بستره مناسب کسب و کار و کمک به مجموعه های متقاضی برای رقابت صحیح و سالم در فضای مجازی است. در تلاش هستیم که با ارائه خدمات متمایز مرتبط به قالب وردپرس و قالب شرکتی وردپرس ، رضایت مشتریان عزیزمان را جلب و همکاری بلند مدتی را شکل دهیم. کلیه قالب های طراحی شده توسط کیان تم، دارای استاندارد کافی و تضمین کیفیت بوده و آمادگی لازم برای رقابت در موتورهای جستجوگر را خواهند داشت.

جهت مشاوره در رابطه با خرید قالب وردپرس بهترین روش برای کاهش هزینه با ما تماس بگیرید