قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

پیکر بندی موثر قالب وردپرس

پیکر بندی موثر قالب وردپرس : شخصی سازی و پیکربندی نمایش عمومی قالب وردپرس ، پوسته وردپرس مسئله ای است که معمولا پس از خرید قالب وردپرس حرفه ای با آن روبرو خواهید شد. طبیعتا یک طرح ریزی کلی برای این کار انجام می‌دهید ولیکن وسواس فکری و یا وجود اختلاف نظر در مجموعتان باعث می شود مدام به فکر تغییر بخش های مختلف افتاده و به تغییر رنگ یا موارد دیگر بپردازید. همچنین در مواردی عدم رعایت برخی نکات کلیدی، پوسته وردپرس شما نمی تواند اثرگذاری لازم را داشته باشد. در این مقاله به بررسی موارد ضروری برای اثربخشی بیشتر پوسته و همچنین اصول کلی جذب مخاطب می پردازیم.
رنگ موثر برای جذب مخاطب
اولین شاخصه کلیدی برای جلب توجه مخاطب رنگ پوسته وردپرس و هارمونی اجزای صفحه سایت است. رنگ سازمانی مجموعه شما که طبیعتا در بخش های مختلف سایت اعمال شده، لازم است تاثیرگذاری کافی بر روی مخاطب را داشته و با عکس ها و لوگوی سایت همخوانی داشته باشد. برای اینکار بهتر است به تعریف رنگ های اصلی در دایره کلی سفید، خاکستری، و مشکی پرداخته و رنگ های ثانویه یا حتی ثالث را بر حسب نوع مخاطب و کسب کارتان انتخاب نمایید.
طبقه بندی هدفمند سایت
طبقه بندی هدفمند سایت به این معناست که مخاطب با ورود به سایت، مواردی که در جستجوی آن است را به راحتی پیدا کرده و بخش های جذاب نیز کاملا در دیدرس فرد قرار بگیرند. هرچند که قالب وردپرس شما باید طراحی مناسب را از نظر ساختاری را داشته باشد ولی بخش بندی و چینش دقیق و حساب شده کمک بسیاری به جلب نظر مخاطب خواهد کرد. برای انجام اینکار لازم است شناخت دقیق از نیاز مخاطبان خود را به دست آورید. با بررسی سایت های موفق در زمینه فعالیتتان و همچنین ایجاد دوره های آزمایشی و تحلیل بازخورد می توانید اطلاعات ارزشمندی را به دست بیاورید.

عکس آیکون ها و اسلایدر
با قرارگیری اسلایدر در قسمت بالای سایت، میتوان گفت اولین ابزار جذب مخاطب درنگاه اول عکس های اسلایدر می‌باشد. در بهترین حالت لازم است عکس شما به سرعت ظاهر شده و لود طولانی مدت نداشته باشد. پس ابتدا برای انتخاب عکس اسلایدر حجم مناسب و سرعت بارگذاری را در نظر گرفته سپس دیگر موارد را بررسی نمایید.همچنین رنگ سازمانی برند و سرتیترهای جذاب از مواردی است که در عکس های اسلایدر باید در نظر گرفته شوند. عکس آیکون خدمات علاوه بر جلوه جذاب باید با طرح کلی سایت همخوانی داشته و پراکندگی ایجاد نکند. برای مثال در صورتی که در عکس اسلایدر از عکس های انیمیشنی استفاده شده بهتر است این روند در عکس های آیکون نیز به کار گرفته شود.

کلام آخر
به طور کلی طرح ریزی هر روند اثربخشی باید با تحقیقات وسیع ،تحلیل بازخورد و استفاده از نظریات و تجربیات افراد حرفه ای صورت بگیرد. کیان تم نیز با اتخاذ همین اصول، قالب های اختصاصی وردپرسی را طراحی نموده و پکیجی کامل و بی نقص را در اختیار مجموعه های متقاضی قرار داده است. کلیه موارد ذکر شده در جذب مخاطب و اصول کلی برای اثربخشی بیشتر فعالیت مجازیتان توسط مشاورین کیان تم به شما یادآوری خواهد شد.

 

[caption id="attachment_874" align="aligncenter" width="467"]پیکر بندی موثر قالب وردپرس پیکر بندی موثر قالب وردپرس[/caption]
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.