قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

پنل تنظیمات در قالب وردپرس شرکتی

پنل تنظیمات در قالب وردپرس شرکتی : ارزش زمان در کسب و کارهای اینترنتی و همچنین هزینه های اولیه راه اندازی سایت ایجاب می‌کند که کلیه فعالیت های مرتبط با تعاملات مخاطبان با اطمینان کامل و ارزیابی دقیق انجام شود. یکی از راه حل‌های مطمئن و آزمایش شده برای نمایش هر چه موثرتر سایت، قالب وردپرس شرکتی بوده که تمامی نیازهای کسب و کار شمارا پوشش می‌دهد.
تغیر ظاهر سایت و شکل دهی هرچه مناسب تر آن با سلیقه و نگاه خاص مخاطبان، از جمله فعالیت هایی است که در فواصل زمانی مختلف و پس از تحلیل بازخورد بازدید کنندگان انجام می‌شود. طبیعتا انجام این کار برای سایت های وردپرسی و استفاده کنندگان قالب وردپرس شرکتی کار سختی نبوده چراکه پنل تنظیمات قالب های حرفه ای این قابلیت را دارند که بخش بندی مختلف و رنگ سایت را تغیر دهند.

پنل تنظیمات در قالب وردپرس شرکتی چه امکاناتی در اختیار کاربر می گذارد؟

  • هرگونه تغییرات مربوط به ظاهر سایت و بخش بندی باکس های مختلف از طریق پنل تنظیمات قالب انجام می شود. این که تا چه میزان پنل شما قابلیت تغیر بخش های مختلف را داشته باشد، به طراحی قالب وردپرس بستگی دارد.
  • پنل تنظیمات قالب حرفه ای وردپرس امکان تغیر رنگ باکس و موارد داخلی سایت را نیز دارد. این قابلیت بدون نیاز به دانش تخصصی و به راحتی قابل استفاده است.
  • پنل تنظیمات، ویرایشات مربوط به اسلایدر و دیگر بخش های متحرک یا ایستای سایت را امکان پذیر می‌سازد.
  • تغیرات متون و علائم موجود در هدر و فوتر از طریق پنل تنظیمات قالب انجام گرفته که میزان دسترسی و اختیارات کاربر در تغیرات این بخش ها، به حرفه ای بودن قالب بستگی دارد.

پنل تنظیمات در قالب وردپرس شرکتی چه ویژگی هایی دارد؟

  • دسترسی و امکان پیکربندی اختصاصی تری را در اختیار کاربر قرار میدهد.
  • کاملا فارسی و تسهیل سازی شده و کاربر بدون دانش فنی می‌تواند از آن استفاده کند.
  • قابلیت تغیر رنگ بخش های مختلف را در اختیار ادمین می‌گذارد.

پنل تنظیمات در قالب وردپرس شرکتی در فروشگاه قالب وردپرس کیان تم
فروشگاه قالب وردپرس کیان تم از نیاز کاربران و مخاطبان قالب شرکتی وردپرس کاملا آگاهی داشته و تمامی امکانات موردنیاز کسب و کار شما را در این قالب ها تدارک دیده است. پنل تنظیمات در کلیه قالب ها، امکانات مخصوص و منحصر به فردی را با توجه به مولفه های مختلف، در اختیار کاربر قرار داده و استفاده از آن نیز به راحتی امکان پذیر است. به منظور اطمینان از آگاهی و جلوگیری از اتلاف وقت، فایل آموزشی نیز به شما عزیزان تقدیم خواهد شد تا به راحتی از کلیه بخش های تنظیمات بهره ببرید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه پشتیبانی و بروز هرگونه اشکال یا سوال، تیم پشتیبانی کیان تم از طریق مختلفی در خدمت شما خواهد بود.

[caption id="attachment_912" align="aligncenter" width="500"]پنل تنظیمات در قالب وردپرس شرکتی پنل تنظیمات در قالب وردپرس شرکتی[/caption]
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.