قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب وردپرس چیست

قالب وردپرس چیست : در مقاله قبل به شما توضیح دادیم که وردپرس چیست و چه کاربردی دارد و چطور میتوان از آن استفاده کرد و گفته شد که شما برای راه اندازی سایت با وردپرس نیاز به یک قالب وردپرس دارید. وردپرس برای ایجاد یک سایت شرکتی و یا سایتی برای کسب و کار شما نیاز به یک قالب وردپرس شرکتی دارد در کل شما هر نوع سایتی نیاز داشته باشید باید بر روی وردپرس خود یک قالب وردپرس فعال کنید.

قالب وردپرس چیست

قالب وردپرس یا پوسته وردپرس (wordpress themes) مجموعه ای از کدها و استایل ها بوده که به شما این امکان را میدهد که سایت ساخته شده با وردپرس شما ظاهر زیبایی داشته باشد. قالب های وردپرسی کاملا رایگان و حرفه ای در سایت WordPress.org وجود دارد که شما امکان استفاده از آنها را دارید و میتوانید هر یک از آنها را بر روی سایت خود فعال کنید. و البته سایت های بسیاری نیز وجود دارند که کار طراحی قالب وردپرس را انجام میدهند و شما میتوانید به آنها سفارش قالب وردپرس دهید و یا برخی از این سایت ها اقدام به طراحی و فروش قالب وردپرس می کنند مانند کیان تم که اقدام به راه اندازی فروشگاه قالب وردپرس نموده و بهترین قالب های وردپرس را ارائه میدهد.

هر کدام از قالب ها دارای طراحی و ویژگی های متفاوتی می باشد و افرادی که اقدام به راه اندازی سایت با وردپرس کرده اند میتوانند با توجه به سلایق و نیاز هایشان یکی از این پوسته ها را انتخاب نمایند. تعداد زیادی از پوسته های وردپرس برای هدفی خاص طراحی و ساخته می شوند و در فروشگاه کیان تم ارائه شده. برای مثال قالب وردپرس شرکتی برای انواع شرکت های تولیدی - خدماتی - مهندسی - سازمانی - و نیز برای هر نوع کسب و کار از جمله قالب پزشکی وردپرس و قالب سازمانی وردپرس و قالب وردپرس گردشگری و قالب وردپرس حقوقی و قضایی و ... که میتوانید در دسته بندی سایت به تمام آن ها دسترسی داشته باشید.

قالب وردپرس دارای یک پنل تنظیمات بوده و شما میتوانید بخش های مختلف سایت را با توجه به نیاز خود شخصی سازی کنید و یا با استفاده از افزونه های وردپرس و ابزارک های وردپرس نیازهای خود برای سایت را تامین کنید.

وردپرس برای دو ویژگی منحصر بفردش بسیار محبوب شده است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است :

  • سادگی کار با آن
  • ساختار بهینه برای موتورهای جستجو و اصطلاحاً دارای سئوی بسیار بالا

پشتیبانی قالب وردپرس چیست

پشتیبانی قالب وردپرس بسیار اهمیت دارد و شما باید فردی را برای رفع مشکلات احتمالی که به دلایل مختلفی برای سایتتان بوجود خواهد آمد داشته باشید اکثر قالب های رایگان دارای پشتیبانی نمی باشند اما برخی شرکت ها که اقدام به فروش قالب وردپرس می کنند به قالب های فروخته شده پشتیبانی میدهند. به عنوان مثال شما هر قالبی که از کیان تم خریداری کنید دارای پشتیبانی بوده و میتوانید با خیال راحت اقدام به خرید قالب وردپرس کنید.

قالب وردپرس چیست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.